tirsdag den 28. maj 2013

tilbage på sporet

Det er sjovt, som det er mere motiverende at blogge når det kører (nogenlunde) på skinner med den der sunde livsstil. Okay, SÅ grelt står det ikke til, jeg er ikke helt kørt af sporet. Jeg kunne bare godt rette lidt op igen....
Derudover er de seneste uger fløjet afsted - hvornår var det, at det lige pludselig nærmest blev juni?
Jeg er rykket ned på 1. sal igen med dertilhørende fælleskøkken og lidt køleskabsplads (og synes det er træls allerede). Nå, men det skal ikke være en undskyldning for ikke at få sund mad i maven.
Jeg har lyst til at give den gas med sundheden de kommende uger. Der er en del arbejde på programmet så det bliver primært madfronten jeg kan rykke på. Som ofte før handler det om, at tage en dag ad gangen. Sætte små mål.

I dag tror jeg målet skal være ikke at spise kiks, kage eller lignende mens jeg er på arbejde.
Nogle gange er det godt, sort på hvidt at skrive hvad der egentlig ryger indenbords, så here goes:
Morgen: 2 skiver rugbrød (import af bedste slags) med peanutbutter, 1 æble, kaffe
Formiddag: 150 g græsk yoghurt, blåbær, 2 stk chokolade, mere kaffe
Frokost: 1 skive rugbrød med ost
Aften; 1 skive rugbrød med avocado, diverse grønt (gulerod, ærter, tomat), 1 nektarin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar