fredag den 5. april 2013

skulderklap

Det er så nemt at slå sig selv i hovedet med alle de ting man IKKE gør "rigtigt". Det er af og til så svært at klappe sig selv på skulderen, når man gør noget godt. Jeg kunne godt skrive om alle de ting jeg ikke er tilfreds med, men i dag er jeg selvfed *ha ha* og klapper mig selv på skulderen

- fordi jeg gik en aftentur selvom jeg var træt og bagdelen sad godt fat på sengen

- fordi jeg ikke købte slik i Rema, selvom det er fredag

- fordi jeg havde madpakke med på arbejde selvom det er fredag, hvor der bestilles mad udefra

- fordi jeg har valgt TIL og valgt at gøre noget ved mine ekstra kilo

- fordi jeg tror på det
- fordi jeg tager valg, der ikke er tankeløse

- fordi jeg tager ansvar  - det er sådan cirka en af de fedeste følelser i verden!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar